رادیو پویا

-
تازه های رادیو
-
راهنمای رادیو
-
بایگانی رادیو

بایگانی رادیو پویا

-
برنامه همراهان
-
معرفی همراهان

آنروی سکه :گفتگو با آذر نفیسی

آذر نفیسی  نویسنده و استاد دانشگاه جانز هاپکینز است. او  دارای مدرک دکترای ادبیات انگلیسی از دانشگاه اوکلاهما است. پیش از مهاجرت به آمریکا، وی عضو هیئت علمی دانشگاه تهران و سپس علامه طباطبایی بوده و مدتی هم به عنوان محقق مهمان در دانشگاه اکسفورد به تحقیق و تدریس پرداخته است. او در حال حاضر استاد ادبیات انگلیسی در دانشگاه جانز هاپکینز و سخنران میهمان در موسسه سیاست خارجی آن دانشگاه در دانشکدهٔ مطالعات پیشرفتهٔ بین‌المللی (سایس) واقع در واشینگتن آمریکاست.

معروف ترین اثر وی کتاب پرفروش “لولیتاخوانی در تهران” است که توجه زیادی را به خود جلب کرد و به بیش از 32 زبان ترجمه شده‌است. او با این کتاب خود را به خوانندگان ایرانی و خارجی شناساند، کتابی که شرح جلسات مخفی او و شاگردانش برای مطالعه آثار ممنوعه یا سانسور شده ادبیات دنیا از جمله “لولیتا” اثر ولادیمیر ناباکوف در فاصله سالهای ۱۹۹۵ تا ۱۹۹۷ در ایران بود. او جوایز بسیاری را به خاطر این کتاب دریافت کرده است. لولیتا‌خوانی در تهران، ۱۱۷ هفته در فهرست پرفروش‌ ترین کتاب روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز بود

آذر نفیسی میهمان این هفته برنامه آن روی سکه می باشد




تلفن های رادیو پویا

تلفن رایگان از آمریکا و کانادا:

866-938-2788

تلفن بین المللی:

001-925-322-5499

-
اخبار دویچه وله
-
پیوندها

کمک مالی

رادیو پویا سازمانی غیر انتفاعی است و هزینه هایش توسط گردانندگانش و کمک مالی شنوندگانش تامین میگردد. این سازمان در آمریکا به ثبت رسیده است و کمک مالی شما از معافیت مالیاتی در آمریکا برخوردار است.

حمایت از برنامه شهر نوش پارسی پور

دانلود اپلیکیشن موبایل