رادیو پویا

-
تازه های رادیو
-
راهنمای رادیو
-
بایگانی رادیو

بایگانی رادیو پویا

-
برنامه همراهان
-
معرفی همراهان

بیانیه کوشندگان در پشتیبانی از خیزش مردمی خوزستان

پشتیبانی از خیزش مردمی در خوزستان

مردم آزادۀ ایران!

 ما کوشندگان اتحاد مردمان ایران برای دموکراسی از خیزش مردم جان به لب رسیدۀ خوزستان پشتیبانی می کنیم.

هنوز ویرانه های جنگ با عراق خودنمایی می کنند و امروز خوزستان از بی آبی، قطع برق و افزایش ریزگردها در حال نابودی است. استانهای کرمان سیستان و بلوچستان و دیگر استانها نیز با همینگونه مشکلات درگیرند. ما با فاجعۀ جبران ناپذیر سراسری در کشورمان رو به رو هستیم. ادامۀ رژیم جمهوری اسلامی به معنای دزدیهای نجومی گردانندگان، ویرانی و نابودی بازگشت ناپذیر سرزمین و مردم ما می باشد.  رژیم اسلامی، از آغاز تا امروز دستاوردی جز فقر، بدبختی، کشتار و ویرانی نداشته است. رژیم اسلامی هرگز نه به زلزله زدگان رودبار، بم و کرمانشاه یاری رسانده، نه به سیل زدگان و تهیدستان استانهای محروم، نه برنامۀ درستی برای مبارزه با ویروس کرونا داشته است.

هممیهنان آزاده!

همۀ این فجایع را با برنامه ریزی سپاه پاسداران و قرارگاه خاتم الانبیا شاهد بوده ایم. تالاب هورالعظیم را برای استخراج نفت خشکانده اند، سد گتوند را برای شور کردن آب خوزستان ساخته اند، آب رودخانه ها را برای نیروگاههای اتمی منحرف کرده اند، قطعی برق را با استخراج بیت کوین ادامه می دهند، و پاسخ هر اعتراضی زندان، شکنجه، اعدام و گلوله است.

جمهوری اسلامی نه توان بهسازی را دارد، و نه خواهان بهبود اوضاع است. تنها هدف گردانندگان این رژیم، دزدیهای نجومی و بردن آن به “دیار کفر” است. فرزندان و بستگان خودشان در آمریکا، کانادا، انگلستان و … با ثروت مردم زحمتکش ایران خوش می گذرانند، در حالیکه مردم ایران نه آب آشامیدنی دارند، نه هوای پاک برای نفس کشیدن، نه برق دارند، نه بهداشت، نه سرپناه، نه امنیت.

ما کوشندگان اتحاد مردمان ایران،بار دیگر رو به تمامی نیروهای دمکرات و مردمی در داخل و خارج کشور، دست دوستی  دراز کرده و برای دستیابی به دمکراسی و جدائی دین از دولت خواهان همبستگی و اتحاد عمل برای حمایت از هموطنانمان در مقابل این رژیم پلید و گذر از آن می باشیم.

ما خواهان حمایت قاطع مجامع بین‌المللی و ارگانهای مدافع حقوق بشر و کشورهای آزاد از این خیزش مردمی در ایران هستیم. ما از مجامع بین‌المللی اکیدا خواهانیم تا کشتار مردم بی پناه و بی‌گناه خوزستان و دیگر نقاط ایران را بشدیدترین وجه محکوم کرده و سران رژیم را در مقابل جنایاتشان قرار دهند.

با همبستگی همۀ مردمان ایرانزمین رژیم جمهوری اسلامی را می توان و باید سرنگون نمود.

کوشندگان اتحاد مردمان ایران برای دموکراسی

1400.04.30

21.07.2021




تلفن های رادیو پویا

تلفن رایگان از آمریکا و کانادا:

866-938-2788

تلفن بین المللی:

001-925-322-5499

-
اخبار دویچه وله
-
پیوندها

کمک مالی

رادیو پویا سازمانی غیر انتفاعی است و هزینه هایش توسط گردانندگانش و کمک مالی شنوندگانش تامین میگردد. این سازمان در آمریکا به ثبت رسیده است و کمک مالی شما از معافیت مالیاتی در آمریکا برخوردار است.

حمایت از برنامه شهر نوش پارسی پور

دانلود اپلیکیشن موبایل