رادیو پویا

-
تازه های رادیو
-
راهنمای رادیو
-
بایگانی رادیو

بایگانی رادیو پویا

-
برنامه همراهان
-
معرفی همراهان

در قلمرو سیاست و فرهنگ :بلوای بلوچستان_ستم به زنان و نه به انتخابات نمایشی

 

 

 

 

 

 

در این برنامه دکتر مسعود نقره کار به بررسی سه رخداد پر اهمیت هفته گذشته در ایران می پردازد.

بلوای بلوچستان در هفته گذشته یکی از وحشیانه ترین حملات مزدوران رژیم به کارگرانی بود که به دنبال لقمه ای نان  سوخت بری می کردند که منجر به اعتراضات وسیع مردمی شد. این اعتراضات پس از کشته و زخمی شدن گروهی از سوخت‌بران با شلیک مستقیم نیروهای سپاه پاسداران در نقاط صفر مرزی «آسکان» شهرستان سراوان در سیستان و بلوچستان آغاز شده است.

همچنین بر اساس اطلاعاتی که توسط منابع مطلع به مرسیده است، اینترنت در منطقه دچار اختلالات گسترده شده است؛‌ اختلالاتی که باعث شده است نگرانی‌ها از احتمال سرکوب گسترده در پی قطع اینترنت – مشابه آن چه در اعتراضات مردمی پیش از این رخ داده افزایش پیدا کند.

از سوی دیگر نرگس محمدی یکی از زنان مبارز ایران با انتشار ویدئوئی از خودش از خشونت ماموران سپاه پرده برداشت که این ویدئو واکنش بسیاری را در پیش داشته است.

وسرانجام تلاش مذبوحانه  نظام برای گرم کردن تنور انتخابات نمایشی ، مواردی است که در گفتگوی ما با دکتر مسعود نقره کار مورد بررسی قرار می گیرد .




تلفن های رادیو پویا

تلفن رایگان از آمریکا و کانادا:

866-938-2788

تلفن بین المللی:

001-925-322-5499

-
اخبار دویچه وله
-
پیوندها

کمک مالی

رادیو پویا سازمانی غیر انتفاعی است و هزینه هایش توسط گردانندگانش و کمک مالی شنوندگانش تامین میگردد. این سازمان در آمریکا به ثبت رسیده است و کمک مالی شما از معافیت مالیاتی در آمریکا برخوردار است.

حمایت از برنامه شهر نوش پارسی پور

دانلود اپلیکیشن موبایل