رادیو پویا

-
تازه های رادیو
-
راهنمای رادیو
-
بایگانی رادیو

بایگانی رادیو پویا

-
برنامه همراهان
-
معرفی همراهان

زنان نیمه برابر گفتگو با پروین اردلان

 

 

در حاشیه کنفرانس یک روزه صدای زنان برای تغییر جمیله داودی به سراغ پروین اردلان از کنشگران شناخته شده حقوق زنان در ایران رفته است.

پروین اردلان  روزنامه‌نگار، پژوهشگر و از فعالان جنبش زنان در ایران است. او یکی از بنیان‌گذاران مرکز فرهنگی زنان و از اعضای اولیه کمپین یک میلیون امضا برای تغییر قوانین تبعیض‌آمیز است. وی هم‌چنین از سردبیران سایت تغییر برای برابری است ، وی کارشناسی ارشد خود را در رشته مطالعات زنان از دانشگاه علامه طباطبائی گرفته است او  از ۲۱ سالگی به فعالیت‌های مطبوعاتی مشغول بوده وبا نشریات گوناگونی  همکاری می‌کرد. از سال ۱۳۷۳ به همکاری با ماهنامه زنان پرداخت و گزارش‌های مهمی دربارهٔ زنان فالگیر، زنان گدا، زنان کتک‌خورده، سازمان‌های دانشجویی زنان، و نشریات زنان که در حال انتشار هستند تهیه کرد. گزارش‌های او در ماهنامه زنان او را به عنوان پژوهشگری با نگاه عمیق به مشکلات زنان و یک فمینیست تمام عیار معرفی کرد. او همچنین در فصلنامهٔ جنس دوم و برخی نشریات سوئدی مقاله دار. اردلان علاوه بر همکاری با نشریات کاغذی، سردبیر نشریهٔ اینترنتی تریبون فمینیستی ایران، عضو تحریریهٔ مجلهٔ اینترنتی زنستان، وبگاه‌های تعطیل شدهٔ مرکز فرهنگی زنان و سایت تغییر برای برابری بوده است.




تلفن های رادیو پویا

تلفن رایگان از آمریکا و کانادا:

866-938-2788

تلفن بین المللی:

001-925-322-5499

-
اخبار دویچه وله
-
پیوندها

کمک مالی

رادیو پویا سازمانی غیر انتفاعی است و هزینه هایش توسط گردانندگانش و کمک مالی شنوندگانش تامین میگردد. این سازمان در آمریکا به ثبت رسیده است و کمک مالی شما از معافیت مالیاتی در آمریکا برخوردار است.

حمایت از برنامه شهر نوش پارسی پور

دانلود اپلیکیشن موبایل