رادیو پویا

-
تازه های رادیو
-
راهنمای رادیو
-
بایگانی رادیو

بایگانی رادیو پویا

-
برنامه همراهان
-
معرفی همراهان

گفتگو با دکتر جلال ایجادی پیرامون سوسیال دموکراسی

 

چند هفته پیش جمعیت سوسیال دموکراسی در ایران نخستین همایش خودرا برگزار کرد.این برنامه بصورت مستقیم از رادیو پویا پخش شد. در این همایش 7  دادیم سخنران حضور داشتند که با توجه به وقت کم برنامه ما وعده  دادیم که سخنرانان را یک به یک دعوت کنیم و در زمانی بیشتر سوالات مطرح شده را با آنان در میان بگذاریم. در این راستا نخستین میهمان از جمع سخنرانان همایش را دعوت کردیم . مهدی ذوالفقاری به سراغ دکتر جلال ایجادی رفت و با ایشان به گفتگو نشست

 دکتر جلال ایجادی استاد دانشگاه در فرانسه، در زمینه های جامعه شناسی و کارشناسی محیط زیست و زیست بومی است . او در دانشگاه های ” کنام ” پاریس ، ”  دانشگاه پاریس 13″ ، دانشگاه ” پاریس شرقی” ، دانشگاه  ” اکول سانترال ” در پاریس در رشته های ” جامعه شناسی صنعتی ” و ” نظام های مدیریتی و سازمانی و اقتصادی پایدار” را تدریس می کند .

جلال ایجادی در نقد آسیب های اجتماعی ، نقد قرآن ، نقد دین اسلام و شیعه گری ، نقد اقتصاد حاکم در ایران و نقد ویرانگری زیست محیطی نوشته های بسیار منتشر کرده است همچنین وی در دانشگاه تونس نیز تدریس میکند.

جلال ایجادی در عرصه سیاسی از کنشگران حقوق بشری ، دموکراسی خواهی ، سکولاریسم و جنبش زیست بومی در فرانسه است ، او در دو دوره انتخابات شهرداری در فرانسه شرکت کرد و مسئولیت های سیاسی  فراوانی به عهده داشته است.




تلفن های رادیو پویا

تلفن رایگان از آمریکا و کانادا:

866-938-2788

تلفن بین المللی:

001-925-322-5499

-
اخبار دویچه وله
-
پیوندها

کمک مالی

رادیو پویا سازمانی غیر انتفاعی است و هزینه هایش توسط گردانندگانش و کمک مالی شنوندگانش تامین میگردد. این سازمان در آمریکا به ثبت رسیده است و کمک مالی شما از معافیت مالیاتی در آمریکا برخوردار است.

حمایت از برنامه شهر نوش پارسی پور

دانلود اپلیکیشن موبایل